Sis escoles del Penedès, a la llista de climatització urgent

Centres del Vendrell, Llorenç del Penedès, Gelida, Sant Pere de Riudebitlles, Santa Fe i Sant Sadurní, entre les prioritats de la Generalitat

La Generalitat ha anunciat que climatitzarà de manera prioritària abans del 2028 un centenar de centres escolars i residències públiques i ha triat sis centres educatius del Penedès, que s’incorporen a la llista. Són les escoles Àngel Guimerà, del Vendrell; Les Cometes, de Llorenç; Les Fonts, de Gelida; Sant Jeroni, de Sant Pere de Riudebitlles; Les Moreres, de Santa Fe, i la Pau, de Sant Sadurní. Aquests centres tindran, segons l’anunci que va fer el president de la Generalitat, Salvador Illa, instal·lat aire condicionat o sistema d’aerotèrmia abans del 2028.

El pla del govern implica que ajuntaments i diputacions avancin el finançament de les obres per poder començar la instal·lació dels sistemes d’una manera més ràpida.

L’anunci del Govern detalla que d’aquí al 2031 es climatitzaran tots els centres escolars i residències públiques de Catalunya amb una inversió de 2.558 milions d’euros.

També et pot interessar

Comentaris

1336