200 empreses ja estan inscrites al Getting Contacts!, una macrotrobada empresarial al Penedès

18/03/2010 - 15:43h

Els ajuntaments de Vilafranca, de Sant Sadurní, de Santa Margarida i els Monjos i del Vendrell, la Unió Empresarial del Penedès i la Mancomunitat Penedès Garraf promouen la cooperació empresarial a través del desenvolupament del primer Getting Contacts! a Vilafranca. Actualment ja hi ha inscrites més de 200 empreses de l’Alt i el Baix Penedès.
A la presentació d’aquesta macrotrobada empresarial, que tindrà lloc a l’Auditori Municipal de Vilafranca el proper dijous 25 de març, hi han assistit la regidora de Promoció Econòmica de Vilafranca, M. Dolors Rius, i el del Vendrell, Joan M. Diu, el gerent de la Unió Empresarial del Penedès, Francesc Simó, els tècnics dels ajuntaments de Santa Margarida i els Monjos i Sant Sadurní d’Anoia, Jaume Girona i Marta Castells, la cap del servei de Promoció Econòmica de la Mancomunitat, Anna Mir, i representant de Caixa Penedès. Xavier Montoliu.

La regidora M. Dolors Rius ha remarcat que en un moment en què es fa difícil crear empreses és molt convenient potenciar les existents i, en aquest marc, la cooperació empresarial esdevé el camí més efectiu per generar oportunitats de negoci i superar la crisi. Rius ha destacat que per primera vegada 4 ajuntaments importants del Penedès, la UEP i la Mancomunitat Penedès Garraf han sumat esforços tècnics i econòmics per tirar endavant aquesta trobada a la qual més de 200 empreses ja han confirmat la seva assistència.

Els participants, que s’inscriuen gratuïtament, emplenen un detallat qüestionari indicant les empreses i els sectors que estan interessats en contactar, marcant què poden oferir i què busquen (comprar, vendre, compartir, etc.). Un cop rebuts els qüestionaris, el sistema i l’organització creuen les dades i es generen les agendes individuals de cada trobada. Uns dies abans de la jornada el participant rep via e-mail la seva agenda personalitzada de deu entrevistes concertades a mantenir per espai de tot un matí. Tot plegat garanteix la rendibilitat de la jornada per als seus participants.

Getting Contacts! és una eina a l’abast d’empresaris, professionals i autònoms del Penedès de gran efectivitat per millorar la salut de la seva empresa. Es tracta d’una jornada on treballar de valent per promocionar la seva empresa i cooperar.

Aquest primer Getting Contacts! tindrà lloc el proper 25 de març, a l’Auditori Municipal de Vilafranca, a partir de les 9 del matí, i el seguirà un segon Getting Contacts! al Baix Penedès, que se celebrarà probablement el 8 de juny, segons ha explicat el regidor del Vendrell, Joan M. Diu.  La inscripció a la jornada del dia 25 de març és gratuïta i es pot fer al web www.gettingcontacs.com

També et pot interessar

Comentaris

1336