Troben un cadàver a l’interior d’un vehicle bolcat a tocar de la riera de la Bisbal al Vendrell
El propietari del turisme localitzat constava com a desaparegut des del mes d’agost
Els Bombers de la Generalitat van trobar aquest dimecres un cadàver a l’interior d’un vehicle bolcat a tocar de la riera de la Bisbal al seu pas pel Vendrell.
El telèfon 112 va rebre un avís cap a les 15 h d’algú que havia vist un vehicle bolcat, colgat per fang, a la riera i al costat de la carretera TV-2127 -la que va de Sant Salvador al Vendrell i concretament al quilòmetre 1,4.
Fins al lloc s’hi van desplaçar efectius dels Mossos d’Esquadra i tres dotacions dels Bombers. En arribar, van trobar el cotxe i a dins el cos d’una persona morta en estat de descomposició.
Segons ha pogut saber l’ACN, consta una denúncia per la desaparició del propietari del cotxe des de l’agost, concretament arran dels aiguats que hi va haver el dia 22 al mateix municipi del Vendrell i en el qual residiria l’home.
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per identificar el cos i esclarir les circumstàncies de la mort. No hi ha indicis de criminalitat.
Un cop la comitiva judicial va fer l’aixecament del cadàver, els bombers van ser requerits per desbolcar el cotxe i portar-lo a una zona segura.


