Apuntalen un mur de contenció de l’R4 a Sant Sadurní que amenaçava de caure sobre la via
És una de les obres urgents que està executant Adif
Els operaris d’una empresa subcontractada estan treballant amb intensitat des de fa uns dies per apuntalar un mur de contenció de l’R4 a tocar de l’estació de Renfe de Sant Sadurní d’Anoia. Es tracta d’un mur de característiques similars al que va caure el dia 20 de gener a Gelida i que amenaçava de caure sobre la via. És un dels punts crítics de Rodalies que s’han detectat les últimes setmanes i que s’estan arreglant amb la màxima celeritat possible.
El mur de Sant Sadurní portava molt de temps en mal estat de conservació, però no ha estat fins ara que s’hi ha decidit actuar per via d’urgència. La força de les roques situades a la part superior del mur havia provocat un lleuger desplaçament de l’estructura de ciment. Els treballs que s’estan executant consisteixen a eliminar una part d’aquestes roques, tornar a posar el mur en el seu estat inicial i col·locar una malla de seguretat.
La zona del mur està situada al costat de la via en direcció Barcelona, a poc més de 50 metres del baixador de Sant Sadurní. També a pocs metres de distància hi ha un dels ponts de la variant que connecta l’AP-7 amb Sant Sadurní i la carretera de Gelida i les vies de l’alta velocitat.


