Ametller Origen reparteix més de 200 tortells de Reis per als professionals dels hospitals de l’Alt Penedès i el Garraf

12/01/2026 - 13:58h

Ha estat en agraïment a la tasca i acompanyar el personal sanitari durant les dates especialment significatives.

Ametller Origen ha repartit més de 200 tortells de Reis entre els professionals del Consorci Sanitari Alt Penedès-Garraf, en concret l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès, a Vilafranca del Penedès; l’Hospital Residència Sant Camil, a Sant Pere de Ribes; i l’Hospital Sant Antoni Abat, a Vilanova i la Geltrú, amb l’objectiu d’agrair la seva tasca i acompanyar-los durant unes dates especialment significatives.

L’acció es va dur a terme coincidint amb el Dia de Reis, un període en què molts professionals sanitaris continuen fent guàrdies i atenent pacients, sovint lluny de les seves famílies. Amb aquest gest, Ametller Origen vol reconèixer l’esforç, la dedicació i el compromís del personal sanitari, també en moments clau de l’any.

La iniciativa s’emmarca dins la voluntat de la companyia, amb seu al Penedès, de “generar impacte positiu al territori i d’estar al costat de les persones que desenvolupen una tasca essencial per a la comunitat”, s’apunta des de la mateixa empresa.

També et pot interessar

Comentaris

1336