La Fil.loxera juvenil marca el cap de setmana previ de Fires i Festes de Sant Sadurní

03/09/2025 - 12:47h

La branca juvenil de la festa celebra la seva segona edició

Fires i Festes de Sant Sadurní d’Anoia va tenir el passat cap de setmana una intensa prèvia capitalitzada per la segona edició de la Festa de la Fil.loixera juvenil, la tercera branca d’una cita cada any més arrelada al poble. Els joves van prendre els carrers de Sant Sadurní i els van omplir de foc i passió. La Fil.loxera juvenil dona sortida a la necessitat d’encabir els nois i noies de fins a 18 anys que ja no tenen espai a la Fil.loxera infantil per qüestions d’edat, ni tampoc a la Fil.loxera d’adults per qüestions legals.

El recorregut va començar al Parc de la Rambla i va continuar per la rambla Generalitat, Narcís Viader, Hospital, la plaça de l’Ajuntament, Doctor Escayola, Montserrat i va finalitzar a la rambla Generalitat.Posteriorment, la jornada es va completar amb un concert al mateix Parc de la Rambla.

Sopar de la Gàrgola
També dissabte va ser el moment d’una altre moment molt esperat a Sant Sadurní, el Sopar de la Gàrgola al Parc de la Rambla que va fer de pòrtic a l’Escampada juvenil. En sessió matinal, ja havia començat el programa amb la posada en marxa de l’Espai Fil.loxera i la tradicional jornada de donació de sang al celler de la Fassina de Can Guineu. A la tarda, els més petits van tenir la seva quota festiva amb la tamborinada de timbalers infantils.

Diumenge, també es va repetir un episodi de màxima tradició del programa, les Fires i Festes per als avis al pati de la Casa dels Avis. La Colla Gegantera, els Balls Populars, els Diables Se M’n Refum, els Timbalers Tabalots i la Festa de la Fil.loxera van fer xalar els avis i àvies en una cita som sempre emotiva.

També et pot interessar

Comentaris

1336