La pagesia consensua amb el govern de la Generalitat noves reunions de treball

08/02/2024 - 12:45h

Les assemblees comarcals decidiran els temes a tractar

La plataforma 6F, que agrupa els pagesos i pageses penedesencs, ha emès un comunicat on s’avaluen els resultats de la reunió d’ahir amb el president de la Generalitat, Pere Aragonès i el conseller d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, David Mascort.

El comunicat assenyala que “es van escoltar els nostres requeriments i es va consensuar entre totes les parts de convocar una reunió i si cal, que siguin reunions periòdiques, per tal de poder arribar a acords que solucionin la problemàtica actual”.

A partir d’aquí, afegeix el comunicat “cada vocal es posarà en contacte amb les pageses i pagesos de les assemblees provincials per tal de marcar un calendari per començar a treballar. Es per això que cal que en els pròxims dies es decideixi en les assemblees provincials i comarcals quins són els temes més urgents a tractar a la taula de treball amb els representants de l’administració”.

Els tractors penedesencs que ahir es van afegir a la columna reividicativa que va recórrer de sud a nord l’AP-7, han anat tornant a la comarca de froma esgraonada en diferents combois després d’un dia que, des de la pagesia, es titlla “d’històric”.

També et pot interessar

Comentaris

1336