La Vegueria del Penedès ja té quatre directors territorials

13/06/2023 - 16:00h

Raúl Pérez, Lluïsa Nicolau i Romà Cano s’afegeixen a Josep Maria Colomer que dirigiran els serveis de Territori, Drets Socials, Cultura i Educació respectivament

El delegat del Govern al Penedès, David Alquézar, ha presentat aquest dimarts al matí els noms dels nous directors de Serveis Territorials al Penedès. Si al juliol Josep Maria Colomer era el primer en incorporar-se com a director dels serveis territorials d’educació, ara s’hi afegeixen tres noms més. Raúl Pérez a Territori i Sostenibilitat (amb seu a Vilanova i la Geltrú); Lluïsa Nicolau a Drets Socials (amb seu a l’Eina del Vendrell) i Romà Cano a Cultura (amb seu al Centre Àgora de Vilafranca). Sense concretar un termini, Alquézar ha explicat que el desplegament dels serveis territorials continua amb l’objectiu de tenir l’organigrama al complet dels 12 departaments (ara ja n’hi ha de nomenades 4), tres per cadascuna de les quatre capitals.

Els propers nomenaments seran els directors de Salut i Empresa i Treball per a l’estiu i Interior i Acció Climàtica a la tardor. “Estem avançant de manera decidida per anar musculant els diferents departaments amb una mirada territorial”. En aquest sentit el delegat ha avançat que un cop desplegats tots els serveis aquests comptaran amb una plantilla de prop de 600 persones moltes de les quals ja formen part d’algun departament de la Generalitat. Finalment, Alzquézar ha explicat que la seu d’educació s’instal·larà als antics Jutjats del Vendrell i no pas a Vilanova i la Geltrú com s’havia dit.

També et pot interessar

Comentaris

1336