Un mort en un accident de trànsit a l’N-340 a l’alçada de Santa Margarida i els Monjos
Com a conseqüència de l’accident, el conductor de la furgoneta ha mort. Es tracta d’un home de 57 anys, J.M.G. veí de Torrelles de Foix. El conductor del camió ha estat traslladat en estat lleu a l’hospital de Bellvitge.
Arran de la incidència, s’ha tallat la via durant 4 hores i s’han fet desviaments per una rotonda propera.
Aquesta és la primera víctima mortal en un accident de trànsit aquest any. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 12:30 h. La via es troba tallada i s’estan fent desviaments per una rotonda propera.
S’han activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers i tres ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del SEM.
El Servei Català de Trànsit recorda que el SIAVT (Servei d’Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit) es troba a disposició dels familiars i afectats per sinistres de trànsit els 365 dies de l’any per oferir-los un servei d’orientació i informació sobre els tràmits després del sinistre; conèixer els recursos existents; rebre informació sobre els drets que els reconeix la legislació i el suport psicològic davant d’un sinistre de trànsit. S’hi pot conta
El contingut sencer només està disponible per a usuaris registrats. Si us plau identifica’t o registra’t.
Has arribat al límit mensual de visualitzacions.
*Subscriu-te gratuïtament
durant un mes.
*Renovació trimestral automàtica a partir del segon mes.


