Resoltes el 76% de les incidències enviades a l’APP ‘Cuidem el Vendrell’

La regidora vendrellenca Núria Rovira en roda de premsa a l’Ajuntament.
Avatar
26/08/2021 - 16:41h

La regidora Núria Rovira fa un balanç positiu de l’eficiència de l’eina per millorar la vila

La regidora d’Urbanisme, Medi Ambient i Recollida de residus de l’Ajuntament del Vendrell, Núria Rovira, ha fet aquest dijous un balanç de l’APP d’incidències a l’espai públic “Cuidem el Vendrell”, que es va posar en funcionament el passat mes de maig.


D’acord amb el balanç positiu que n’ha fet Rovira, s’ha constatat una evolució creixent de l’ús de l’APP, amb més de 3.000 incidències comunicades i de les quals un 76%, per tant, tres de cada quatre, ja estan tancades amb un termini mitjà de resolució de 6 dies.

L’ajuntament vendrellenc valora que es tracta d’una eina efectiva per a la millora de l’estat del municipi i per a la ciutadania perquè “permet saber, avaluar, gestionar i trobar solucions”.

Tipologia d’incidències
A partir de les estadístiques s’identifiquen quines tipologies d’incidències són les més comunicades (més del 50% són relacionades amb l’enllumenat i amb mobles abandonats), les quals s’avaluen i s’estudia quines accions es poden emprendre.

Núria Rovira ha explicat que “estem molt satisfets pel resultat i per la implicació de la ciutadania que la considera que és útil perquè resol”.

La regidora, a més, convida que més persones es descarreguin l’APP al telèfon mòbil per tal de comunicar incidències “per tenir cura del nostre municipi”.

També et pot interessar

Comentaris