Els Monjos, Castellet i la Gornal i Olèrdola potencien el seu comerç

24/10/2020 - 12:26h

A la campanya s’hi han adherit 115 establiments que ofereixen una setantena de premis

Els municipis de Santa Margarida i els Monjos, Castellet i la Gornal i Olèrdola començaran aquest diumenge la 6a edició de la campanya comercial “Compra a prop i descobreix el teu entorn”, adreçada a enfortir el comerç local i a promoure els elements turístics del territori.
La iniciativa, que ja s’ha consolidat com un clàssic de les propostes comercials dels mesos de tardor, premiarà les compres que es facin als establiments dels tres municipis adherits a la campanya.

Els participants opten a aconseguir una setantena de regals diversos com ara entrades per a equipaments turístics, àpats en restaurats o visites a cellers, entre altres propostes adreçades a reforçar el coneixement del territori més proper i els seus elements turístics, culturals i patrimonials.
El sisè aniversari de la campanya se celebrarà amb dues novetats. Si l’any passat es va estrenar la participació a través d’una butlleta electrònica escanejant un codi QR instaŀlat a les urnes, a més del sistema tradicional de participació omplint la butlleta manualment, enguany per poder registrar les dades del participant, el codi anirà incorporat a la butlleta. A més, també es farà un estudi de l’impacte econòmic de la campanya.

En l’edició del 2020, són 115 els establiments dels tres municipis que s’han adherit a la iniciativa. En aquesta ocasió, es repartiran 50.000 butlletes entre la clientela.

La campanya finalitzarà el dia 22 de novembre i aquesta vegada, a causa de la situació sanitària, no es farà el tradicional acte de lliurament dels premis. Els afortunats rebran una trucada telefònica per tal que recullin als ajuntaments els vals per obtenir els guardons.

També et pot interessar

Comentaris