Les fires d’ocupació de la Cambra de Comerç generen més de 10.300 entrevistes laborals

05/08/2026 - 12:30h

A Vilafranca la fira es va destinar als majors de 45 anys

Les fires de l’ocupació, organitzades per la Cambra de Comerç de Barcelona en col·laboració amb les administracions locals i els agents territorials, es contunuen consolidant com un espai de referència per impulsar l’ocupació al territori i facilitar la connexió entre el talent i les empreses.

Fins a l’estiu d’enguany, les sis fires celebrades en diferents municipis de la demarcació de
Barcelona han aplegat més de 4.000 participants i han propiciat més de 10.300 entrevistes laborals. Aquestes trobades han permès posar en contacte milers de persones en cerca activa de feina amb centenars d’empreses que oferien oportunitats laborals en sectors diversos de l’economia.

La implicació del teixit empresarial dels diferents territoris també ha estat destacada. Més de 200 empreses han participat en les fires organitzades fins aquest estiu, on han ofert prop de 2.400 vacants laborals.

Vilafranca i talent sènior
En paral·lel, les edicions de la fira de l’ocupació GiraFeina orientades al talent sènior, sota el nom de GiraFeina +45, també han mostrat una resposta destacada. A Vilafranca del Penedès, la jornada GiraFeina +45 va reunir més de 400 persones i va generar 715 entrevistes per cobrir prop de 300 vacants a Cal Figarot.

Per la seva banda, la fira de l’ocupació GiraFeina de Vilanova i la Geltrú va comptar amb 726 assistents i va impulsar 1.275 entrevistes per a prop de 400 vacants, reforçant especialment la inserció del talent jove. Les dues fires amb major assistència van ser les d’Osona (1.078 participants i 2.276 entrevistes) i també la de Granollers (1.082 participants i 3.100 entrevistes).

També et pot interessar

Comentaris

1336