Procediment de devolució de les entrades dels espectacles ajornats de Cal Bolet i l’Auditori

Avatar
14/05/2020 - 12:00h

Les persones que no puguin assistir a les noves dates poden sol·licitar el retorn de l’import de les entrades

Les persones que no puguin assistir a les noves dates dels espectacles reprogramats dels mesos de març, abril, maig i juny de la temporada d’espectacles del Teatre Cal Bolet i l’Auditori Municipal de Vilafranca poden sol·licitar el retorn de l’import de les entrades adquirides.

Entrades adquirides per Internet

Abans del dia 27 de maig, caldrà escriure un correu electrònic a espectacles@vilafranca.org indicant:

• Nom i cognoms de la persona que va fer la compra

• Nom de l’espectacle a retornar

• La fila i seient de l’espectacle a retornar

Si el retorn fa referència a més d’un espectacle, caldrà especificar de cada espectacle el número de fila i seient.

A partir del 8 de juny s’iniciaran les devolucions i es faran de manera automàtica a la targeta de crèdit utilitzada en el moment del pagament. 

Entrades adquirides a taquilla 

Es pot escollir sol·licitar que el retorn es faci per transferència bancària o a taquilles.

Des del Teatre Cal Bolet i l’Auditori de Vilafranca recomanen que se sol·liciti el retorn per transferència bancària. Es demana que només s’utilitzi el retorn a taquilles, si no és possible l’opció de la transferència bancària.

  • OPCIÓ-Retorn per transferència bancària de les entrades adquirides a taquilla:

Abans del dia 27 de maig, escriure un correu electrònic a espectacles@vilafranca.org indicant:

• Devolució per transferencia bancària

• Nom i cognoms de la persona que va fer la compra

• Nom de l’espectacle a retornar

• La fila i seient de l’espectacle de l’espectacle a retornar

Si el retorn fa referència a més d’un espectacle, caldrà especificar de cada espectacle el número de fila i seient.

• Full de transferència bancària signat o fotocòpia de la primera pàgina de la llibreta.

*Atenció! la persona que va fer la compra i que sol·licita la devolució ha de ser la mateixa que ha de figurar en el número de compte bancari de la fotocòpia de la llibreta o del full de transferència bancària.

Trobareu el full de transferència bancària en l’apartat tràmits de la web de l’Ajuntament de Vilafranca en: http://www.vilafranca.cat/content/tramits/1%20%20Autoritzaci%c3%b3%20de%20transfer%c3%a8ncia_cat.pdf

La devolució es farà al més aviat possible. ç

PUBLICITAT

  • OPCIÓ-Retorn en efectiu a les taquilles del Teatre Cal Bolet adquirides a taquilla:

Abans del dia 27 de maig caldrà escriure un correu electrònic a espectacles@vilafranca.org indicant:

• Devolució a taquilles

• Nom i cognoms de la persona que va fer la compra

• Nom de l’espectacle a retornar 

• La fila i seient de l’espectacle de l’espectacle a retornar

Si el retorn fa referència a més d’un espectacle, caldrà especificar de cada espectacle el número de fila i seient.

La devolució es farà presencialment a les mateixes taquilles del Teatre Cal Bolet quan es recuperi la normalitat i es doni per finalitzada la situació de confinament. Es concertaran cites prèvies, per seguir les mesures recomanades, quan se sàpiga la data de reobertura.

Per qualsevol aclariment, cal posar-se en contacte telefònic:

• 93 890 04 59. Servei de Cultura. Horari, de dilluns a divendres, de 9 a 14h.

• 93 890 41 33. Teatre Cal Bolet. Horari de dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 16 a 20h

També et pot interessar

Comentaris