Detingut per un robatori amb força a Calafell


El robatori va tenir lloc la nit del 9 al 10 d’octubre de l’any passat durant el qual l’home va sostreure un aparell electrònic
Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de la comissaria del Vendrell han detingut aquest dimecres a la nit un home de 30 anys veí de Calafell com a presumpte autor d’un robatori amb força en una segona residència.
El robatori va tenir lloc la nit del 9 al 10 d’octubre de l’any passat. Un individu va esbotzar la porta i la tanca d’entrada de la casa i, posteriorment, va forçar una porta per accedir a l’interior. El lladre va sostreure un aparell electrònic.
Arran d’aquell fet, la Unitat d’Investigació va fer-se càrrec del cas i va analitzar l’escena del robatori. Els investigadors van localitzar diverses proves que relacionaven el fet amb un individu amb antecedents policials.
La investigació va continuar i, finalment, els mossos van poder relacionar el robatori a Calafell amb un veí del municipi a qui li constaven una desena de detencions. La detenció es va fer al matí a Segur de Calafell.
El detingut passarà durant les properes hores a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia del Vendrell.