Els Tastavins Penedès i la Fundació Pinnae conceben un Vijazz més solidari
Les dues entitats han lliurat aquest dilluns els 2.000 euros recaptats durant la darrera edició del festival a l’Associació Ginesta i a la Creu Roja
La Sala d’actes de la Fundació Pinnae ha acollit aquest dilluns l’entrega de l’aportació solidària del Banc Sabadell Vijazz Penedès 2019. Enguany les entitats beneficiàries han estat l’Associació Ginesta Vilafranca, dedicada al suport de dones amb càncer de pit, i la Creu Roja de l’Alt Penedès.
La recaptació de 2.000 euros s’ha aconseguit gràcies a la venda d’entrades del concert de Susana Sheiman Open Gate organitzat per la Fundació Pinnae el diumenge 7 de juliol al Fòrum Berger Balaguer i part de les entrades dels concerts del cicle “Elles i el Jazz” amb el patrocini de la DO Cava que van tenir lloc durant els tres dies de Vijazz al claustre de Sant Francesc de Vilafranca.
El president de l’Acadèmia Tastavins, Max Margalef, s’ha mostrat molt satisfet per mantenir aquesta part solidària del Banc Sabadell Vijazz Penedès un any més: “Ens sentim molt orgullosos que l’impacte del Vijazz també tingui efecte en l’àmbit social del nostre territori”.
Aquestes declaracions han estat compartides pel president de la Fundació Pinnae, Martí Solé, que espera poder repetir l’experiència en les properes edicions del Banc Sabadell Vijazz Penedès: “Aquesta aliança demostra una vegada més el fort compromís de la Fundació Pinnae amb les entitats socials del territori”.
Activitat pròpia
Durant els cap de setmana de l’esdeveniment, també es van celebrar actes propis de l’esdeveniment en les instal·lacions de la fundació, com va ser l’acte institucional que va servir per a finalitzar la inauguració a la Casa Museu Berger Balaguer. Per altra banda, i a causa de la pluja, el concert de The Sey Sisters també va traslladar-se a l’auditori del Fòrum Berger Balaguer.


