El CIT del Vendrell estrena nova junta directiva

20/10/2017 - 09:14h

El Centre d’Iniciatives i Turisme (CIT) del Vendrell ja té una nova junta directiva, després de la renúncia fa unes setmanes de la que encapçalava Magí Mateu a la presidència.

La nova junta es va presentar a l’assemblea extraordinària celebrada aquest dijous i, segons ha informat l’entitat, està liderada per Salva Rodríguez, empresari del Vendrell que regenta la botiga TELELUX (segon per l’esquerra a la fotografia adjunta). De moment, completen la junta Laura Angós, del comerç Ralet-Ralet dedicat a la venda de roba infantil, i Joan González, propietari de la botiga de roba juvenil Wisconsin.

Tots tres seran el nucli d’una junta en la qual “tindran cabuda una sèrie de col·laboradors representants dels diferents sectors del teixit empresarial del Vendrell. La nova junta ja està treballant per presentar els seus projectes”, es diu des del CIT vendrellenc.

Entre els reptes a què s’enfronta la nova junta del CIT hi ha el de “transformar l’associació i donar valor afegit i il·lusió a tots els socis i al comerç en general del Vendrell”, conclou l’entitat en un primer comunicat informatiu sobre el canvi de junta directiva.

També et pot interessar

Comentaris

1336