La Marxa Pagesa travessa el Penedès de camí cap a Barcelona amb més de 150 tractors

29/09/2017 - 09:19h

Més de 150 tractors han travessat el Penedès aquest divendres al matí en la segona edició de la Marxa Pagesa. Els vehicles hi han passat de camí cap a Barcelona, on està previst que es manifestin a partir de les 12 h davant de la Delegació del Govern estatal. Els pagesos de l’Alt Penedès s’han trobat al pàrquing de terra de l’Hospital Comarcal, des d’on han enfilat el camí cap a la ciutat comtal per l’N-340. Abans d’arribar a Barcelona. Els participants en la marxa s’han reunit amb pagesos del Maresme, el Vallès Oriental, el Vallès Occidental, el Baix Llobregat i el Garraf.

Dissabte, un miler de persones ja van participar en la primera edició de la Marxa pagesa, que va aplegar els pagesos de la província de Lleida i Vic. Juntament amb els tractors que s’han mobilitzat cap a Barcelona, avui està previst que també es manifestessin els de la província de Tarragona i Girona, i els de les Terres de l’Ebre. Els agricultors del Baix Penedès han participat en la marxa fins a Tarragona, que acabarà al migdia a la Subdelegació del Govern de l’Estat, ubicada a la plaça de la Imperial Tàrraco.

També et pot interessar

Comentaris

1336