La Marxa Pagesa travessa el Penedès de camí cap a Barcelona amb més de 150 tractors
Més de 150 tractors han travessat el Penedès aquest divendres al matí en la segona edició de la Marxa Pagesa. Els vehicles hi han passat de camí cap a Barcelona, on està previst que es manifestin a partir de les 12 h davant de la Delegació del Govern estatal. Els pagesos de l’Alt Penedès s’han trobat al pàrquing de terra de l’Hospital Comarcal, des d’on han enfilat el camí cap a la ciutat comtal per l’N-340. Abans d’arribar a Barcelona. Els participants en la marxa s’han reunit amb pagesos del Maresme, el Vallès Oriental, el Vallès Occidental, el Baix Llobregat i el Garraf.
Dissabte, un miler de persones ja van participar en la primera edició de la Marxa pagesa, que va aplegar els pagesos de la província de Lleida i Vic. Juntament amb els tractors que s’han mobilitzat cap a Barcelona, avui està previst que també es manifestessin els de la província de Tarragona i Girona, i els de les Terres de l’Ebre. Els agricultors del Baix Penedès han participat en la marxa fins a Tarragona, que acabarà al migdia a la Subdelegació del Govern de l’Estat, ubicada a la plaça de la Imperial Tàrraco.


