Codorniu brinda amb Leonor Watling per celebrar els bons moments

30/09/2016 - 08:56h
El celler sadurninenc Codorníu ha presentat la seva nova campanya de comunicació global que, per primera vegada en la història, comença al setembre i s’estendrà durant tot l’any. Sota el lema “Una cosa meravellosa passarà”, la iniciativa té com a protagonista l’actriu i cantant Leonor Watling.
Un dels objectius de la nova la campanya és trencar els tòpics i contribuir a desestacionalitzar el consum de cava, tradicionalment molt concentrat en els moments de celebració durant l’època nadalenca. Aquesta publicitat també vol apropar-se a un públic més jove.

Amb un toc mediterrani i molt desimbolt, Codorníu vol amb aquesta campanya reforçar el posicionament de la marca –pel qual va apostar fa ja un parell d’anys–, i transmetre el missatge que hi ha moltes ocasions per celebrar, més enllà de dates assenyalades o el Nadal, i fins i tot, que cal anticipar-se a la festivitat i buscar la il·lusió per celebrar què inspira de forma única quan algú prepara una ampolla de Codorniu.
Per personificar aquesta idea, l’empresa ha apostat per la bellesa natural i l’espontaneïtat de Leonor Watling. Elegant, fresca i decidida, valors que comparteix amb l’emblemàtic Anna de Codorníu, l’actriu té la comesa de recordar al públic que sempre hi ha algun motiu per celebrar i que l’únic secret rau en l’actitud, a tenir ganes que les coses bones succeeixin.
 
Estètica dels 70
Ho fa amagant ampolles de cava per sorprendre a una persona especial en un moment inesperat, i que quan aquesta trobi l’ampolla sàpiga amb certesa que alguna cosa bona passarà. El missatge és una crida al positivisme i a buscar raons per somriure i celebrar en el nostre dia a dia.
“Ha estat un autèntic plaer per a mi formar part d’aquest projecte tan màgic. No només m’he sentit afalagada que Codorníu hagi confiat en mi per a això, sinó que he gaudit moltíssim recordant al públic que hi ha molts motius per celebrar i no només per Nadal”, ha comentat Leonor Watling.
“Una cosa meravellosa passarà”, que ja es pot veure mundialment a través de YouTube, recupera l’emotivitat dels anuncis de la marca dels anys setanta. Es començarà a emetre a la televisió a partir de principis d’octubre i durant diverses èpoques de l’any estarà present en cadenes nacionals i internacionals. La iniciativa va més enllà de la pantalla petita i el format vídeo, i tindrà amplificacions 360º en tots els punts de contacte amb el consumidor tant en línia com fora.

També et pot interessar

Comentaris