Codorniu brinda amb Leonor Watling per celebrar els bons moments
El celler sadurninenc Codorníu ha presentat la seva nova campanya de comunicació global que, per primera vegada en la història, comença al setembre i s’estendrà durant tot l’any. Sota el lema “Una cosa meravellosa passarà”, la iniciativa té com a protagonista l’actriu i cantant Leonor Watling.
Un dels objectius de la nova la campanya és trencar els tòpics i contribuir a desestacionalitzar el consum de cava, tradicionalment molt concentrat en els moments de celebració durant l’època nadalenca. Aquesta publicitat també vol apropar-se a un públic més jove.
Amb un toc mediterrani i molt desimbolt, Codorníu vol amb aquesta campanya reforçar el posicionament de la marca –pel qual va apostar fa ja un parell d’anys–, i transmetre el missatge que hi ha moltes ocasions per celebrar, més enllà de dates assenyalades o el Nadal, i fins i tot, que cal anticipar-se a la festivitat i buscar la il·lusió per celebrar què inspira de forma única quan algú prepara una ampolla de Codorniu.
Per personificar aquesta idea, l’empresa ha apostat per la bellesa natural i l’espontaneïtat de Leonor Watling. Elegant, fresca i decidida, valors que comparteix amb l’emblemàtic Anna de Codorníu, l’actriu té la comesa de recordar al públic que sempre hi ha algun motiu per celebrar i que l’únic secret rau en l’actitud, a tenir ganes que les coses bones succeeixin.
Estètica dels 70
Ho fa amagant ampolles de cava per sorprendre a una persona especial en un moment inesperat, i que quan aquesta trobi l’ampolla sàpiga amb certesa que alguna cosa bona passarà. El missatge és una crida al positivisme i a buscar raons per somriure i celebrar en el nostre dia a dia.
“Ha estat un autèntic plaer per a mi formar part d’aquest projecte tan màgic. No només m’he sentit afalagada que Codorníu hagi confiat en mi per a això, sinó que he gaudit moltíssim recordant al públic que hi ha molts motius per celebrar i no només per Nadal”, ha comentat Leonor Watling.
“Una cosa meravellosa passarà”, que ja es pot veure mundialment a través de YouTube, recupera l’emotivitat dels anuncis de la marca dels anys setanta. Es començarà a emetre a la televisió a partir de principis d’octubre i durant diverses èpoques de l’any estarà present en cadenes nacionals i internacionals. La iniciativa va més enllà de la pantalla petita i el format vídeo, i tindrà amplificacions 360º en tots els punts de contacte amb el consumidor tant en línia com fora.