Desaparegut des de l’11 de juliol el vendrellenc Francisco Espinosa Verdugo
Un home del Vendrell, Francisco Espinosa Verdugo, de 53 anys, es troba en parador desconegut des del dia 11 de juliol i la seva família demana la col·laboració ciutadana per intentar localitzar-lo.
Espinosa pateix una malaltia de tipus mental, però no té un caràcter violent. Va desaparèixer de casa seva al Vendrell i la seva família no en sap res des d’aleshores. Amb tot, al cap de dos dies de desaparèixer sembla que va poder ser identificat a la població tarragonina de la Secuita, però encara no hi havia cap denúncia policial per la seva desaparició i en trobar-se en bon estat de salut ningú no va sospitar per avisar els seus familiars.
Si algú pot ajudar a trobar Francisco Espinosa, la família prega que es posi en contacte amb el número de telèfon 686 47 19 93 o acudeixi a les forces de seguretat, que també treballen per mirar de localitzar l’home.


