L’actor gelidenc Biel Duran conduirà la subhasta del Firart 2016
L’actor gelidenc Biel Duran serà l’encarregat de conduir la subhasta del Firart a la Festa Major el dia 1 de setembre. Biel Duran és un actor nascut a Gelida, (Barcelona) el 1984.
Amb 9 anys va debut al cinema de la mà de Bigas Luna amb la Teta i la Lluna. A partir d’aquí, i fins a dia d’avui, alterna cinema (“Más Pena que Gloria”, “Salvador”, “La Mujer del anarquista”, “Castillos de Cartón”) Televisió (“Nissaga de Poder”, “La memòria dels cargols”, “Quart”, “La chica de ayer”, “Cuéntame como pasó”, “Sagrada família”, “Cites”, “Sé quién eres”) i teatre (“La filla del mar”, “El maletí”, Dictadura, transició, democràcia”, “La Gavina”. Actualment també és redactor i presentador del programa casteller de TV3, “Quarts de Nou” i darrerament se l’ha vist protagonitzant algun capítol de la sèrie “Cites” de TV3.
La subhasta que clou el Firart és a benefici de la Festa Major.ar al cinema de la mà de Bigas Luna amb la Teta i la Lluna. A partir d’aquí, i fins a dia d’avui, alterna cinema (“Más Pena que Gloria”, “Salvador”, “La Mujer del anarquista”, “Castillos de Cartón”) Televisió (“Nissaga de Poder”, “La memòria dels cargols”, “Quart”, “La chica de ayer”, “Cuéntame como pasó”, “Sagrada família”, “Cites”, “Sé quién eres”) i teatre (“La filla del mar”, “El maletí”, Dictadura, transició, democràcia”, “La Gavina”. Actualment també és redactor i presentador del programa casteller de TV3, “Quarts de Nou” i darrerament se l’ha vist protagonitzant algun capítol de la sèrie “Cites” de TV3.
La subhasta que clou el Firart és a benefici de la Festa Major.


