La Policia Local del Vendrell deté dues persones per intent de robatori en un bar

12/08/2014 - 11:36h

Al voltant de les 4 de la matinada d’aquest dimarts, la Policia Local del Vendrell ha detingut dues persones de nacionalitat albanesa per un presumpte delicte de robatori amb força i en grau de temptativa al Bar Montserrat de la carretera del Doctor Robert.

Una patrulla que passava per la carretera del Doctor Robert ha observat dos homes de genolls a terra que, davant de la presència policial, han marxat de la zona. Els agents els han pogut aturar i els han identificat, amb la qual s’ha pogut comprovar que tenien diferents antecedents per robatoris amb força en bars i restaurants. A més, dins del vehicle que portaven s’hi han trobat eines i estris susceptibles de ser utilitzats en robatoris, per la qual cosa han estat detinguts.

Seguidament, la patrulla ha observat que el Bar Montserrat presentava danys produïts amb una palanca que han utilitzat els detinguts per forçar l’entrada. Al costat de l’establiment s’ha trobat amagada una bossa negra amb més estris com els que hi havia al cotxe, que era de lloguer i que ara ha quedat a disposició judicial.

També et pot interessar

Comentaris

1336