Oriol Casanella és elegit com a nou portaveu de les JERC a Vilafranca

casanellas 1
22/07/2014 - 12:53h

El repte de la consulta del 9N i les properes eleccions municipals són els eixos de treball que les JERC Vilafranca es marquen pel proper any. El nou comitè que encapçalat per Oriol Casanellas, considera bàsiques les dues dates pel futur del país i Vilafranca i buscarà mobilitzar el jovent per tal que la seva veu sigui forta de cara a les dues cites amb les urnes. Casanellas va remarcar la necessitat de treballar dia a dia per fer més gran la majoria social a favor de la independència amb presència al carrer per poder construir “un nou país on no només s’actuï des de dalt, amb reformes legals i nous entramats d’administració territorial, sinó també des de baix, amb moviments que permetin construir un país on la sobirania resideix-hi més en el poble i al seu servei.”

D’altra banda va defensar un canvi a Vilafranca que es centri en les desigualtats socials exemplificant que “volem una Vilafranca que es preocupi més de les persones que es veuen evocades a buscar menjar als contenidors i el motiu pel qual ho fan, que no pas en millorar la seva estètica” i va apostar perquè el canvi que s’entreveu a Catalunya també sigui una realitat a la vila i “construïm entre tots la Vilafranca d’un nou país, on siguin els polítics que es troben al servei dels ciutadans i no al revés”.

El nou comitè de les JERC està format per Oriol Casanellas, portaveu; Martí Parellada, organització i finances; Laia Sueiro, dona i instituts; Marçal Nieto, política municipal i conseller nacional; Pere Sàbat, comunicació; i Carles Roca, activisme.

Les JERC també han valorat positivament la 19a edició de l’Acampada Jove, que ha reunit a més de 30.000 joves a Montblanc i que va comptaramb una gran presència de jovent del Penedès.

També et pot interessar

Comentaris

1336