Deixen en llibertat l’home detingut com a presumpte autor de la mort de la seva dona a Gelida
El jutjat de Vilafranca ha deixat en llibertat el veí de Gelida, Dani Huertas, detingut dilluns com a presumpte autor de la mort de la seva dona. Aquest dijous a la nit s’ha sabut que el jutge no té clar que es tracti d’un cas de violència de gènere.
Segons fonts properes al cas consultades per l’agència de notícies Europa Press, el jutge hauria donat per bones les conclusions dels forenses que van practicar l’autòpsia a la dona i que determinen que les causes de la mort, que va ser violenta, podrien ser compatibles amb un suïcidi.
Dilluns al migdia els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís que s’havia trobat el cadàver d’una dona a casa seva i, en constatar que hi havia senyals de violència, van detenir el seu marit Dani Huertas, molt conegut a Gelida per la seva vinculació amb el Patronat Municipal d’Esports.
Huertas ha estat tres dies detingut i fins aquest dijous a la nit no hauria estat posat en llibertat. La decisió del jutge ha transcendit amb l’edició en paper d'”El 3 de vuit” ja impresa.


