Agricultura convoca l’ajut a la promoció de productes vinícoles en mercats de tercers països 2014-2015
La direcció general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural (DAAM), ha convocat, per a la campanya 2014-2015, els ajuts destinats a la promoció en mercats de tercers països de productes vinícoles i n’ha aprovat les corresponents bases reguladores, com va publicar dimarts, el Diari Oficial de la Generalitat (DOGC).
L’esforç de les empreses i associacions del sector vitivinícola per internacionalitzar el seu producte juntament amb el suport d’aquesta línia d’ajut, que ara començarà la setena campanya d’aplicació, ha donat com a resultat un fort increment de les exportacions del sector vitivinícola català en els mercats de tercers països.
L’òrgan gestor de l’ajut al qual es pot sol·licitar informació i assessorament sobre com tramitar l’ajut és el Servei de Regulació de Mercats Agroalimentaris, que va presentar les novetats d’aquesta campanya el passat 23 de gener davant de 55 cellers. Les sol·licituds s’han de presentar en les seus territorials del Departament fins el proper 14 de febrer de 2014.
El finançament dels ajuts a les accions va a càrrec del Fons Europeu Agrícola de Garantia (FEAGA), i l’import per a cadascuna d’elles i dels programes seleccionats no podrà superar el 50 per cent de les despeses subvencionables. Les actuacions de promoció s’executaran entre el proper 15 de juny de 2014 i el 14 de juny de 2015.
També et pot interessar
Redacció | 28/05/2026 - 16:36h
Ramon Filella | 29/04/2026 - 11:43h
Redacció | 19/05/2026 - 11:03h
1336