Jordi Casanovas deixa la direcció de la sala FlyHard
El vilafranquí Jordi Casanovas ha decidit deixar la direcció artística de la Sala FlyHard. Així ho comunica la mateixa pàgina de la sala en un comunicat on hi explica que l’activitat, però, seguirà endavant i mantenint el tret que l’ha fet característica: una aposta decidida per la dramatúrgia catalana contemporània, des del rigor i la maxima professionalitat. Casanovas a través d’un comunicat emès a través del facebook manté que la decisió surt arran de “desavinences insalvables amb la resta de socis que conformen la societat”.
Casanovas explica que s’ha vist amb l’obligació de desvincular-se de la futura línia de programació de la sala i que malgrat ser un “fet trist” per a ell properament iniciarà nous projectes relacionats amb la dramatúrgia catalana i amb la creació d’un nou equip de treball que li permetrà “desenvolupar la seva tasca des de la independència i el rigor”. Finalment agraeix a tots els equips que han cregut i s’han involucrat durant aquests últims anys en el projecte i acaba desitjant molt sort a Marc Angelet i el seu equip en el nou muntatge que estrenen a la sala aquesta setmana.
La direcció artística de la sala serà assumida fins a finals de temporada per Pablo Lammers, Sergio Matamala, Roser Blanch i Clara Cols que en el comunicat de la sala li agraeixen “la feina feta fins al dia d’avui: des de la creació de la companyia fins a l’obertura de la sala i la seva consolidació en el panorama teatral de la ciutat de Barcelona” i li desitgen sort en els projectes que engegui a partir d’ara.


