Nova fase d’arranjament de voreres a Segur de Calafell

22/10/2013 - 17:08h

L’Ajuntament de Calafell ha iniciat aquesta setmana una nova fase d’arranjament de voreres a Segur de Calafell. Aquestes obresformen part del Pla de Millora de Carrers que, des de principi de legislatura, està duent a terme el consistori calafellenc. Concretament, les obres d’arranjament que s’estan duent a terme aquesta setmana són al carrer Itàlia i a l’Avinguda Mediterrani, des de Ronda Sant Miquel al carrer Noruega i des de la Plaça Pau Casals fins a la Ronda Sant Miquel.

Posteriorment també s’arranjaran les voreres de la Ronda Sant Miquel des de carrer Joan Maragall fins al carrer Barcelona i des d’aquest carrer fins a l’Avinguda Catalunya; del carrer Joan Maragall fins a la Ronda Universitat, a la cantonada del carrer Altafulla (Bellamar) i el carrer Emigdio Rodríguez Pita.

El tinent d’alcalde d’Obres Públiques, Manteniment i Medi Ambient de l’Ajuntament de Calafell, Rafel Solé, ha explicat que “cadascuna d’aquestes obres les realitza una empresa diferent de Calafell, de manera que així també revitalitzem l’economia del nostre municipi”.

Així mateix, l’alcalde de Calafell, Joan Olivella, destaca que “el manteniment i la rehabilitació de carrers és de les coses que afecten més directament a la ciutadania, i per això des d’un principi ens vam proposar executar aquest Pla de Millora de Carrers”. En aquest sentit, i d’acord amb aquest Pla, l’Ajuntament de Calafell ja ha arranjat les voreres de l’aparcament de l’antic Hotel Segur, el carrer Lluís Compays, l’Avinguda Espanya o el carrer Ferradura, entre d’altres. El total de la inversió feta fins ara és de 137.200 euros.

També et pot interessar

Comentaris

1336