David Miret i Toni Mestres posen el “seny” a la nova campanya publicitària de Banc Sabadell

alt
10/10/2013 - 10:17h

 El casteller David Miret i el físic i presentador televisiu Toni Mestres, tots dos nascuts a Vilafranca del Penedès, així com l’actriu natural d’Igualada Lloll Bertran, seran les cares noves de la pròxima campanya publicitària de Banc Sabadell. Abanderant el valor seny, tots tres se sumaran als professionals que ja van protagonitzar la mateixa acció a final de l’any passat i que també apareixeran en aquesta edició: el doctor Santiago Dexeus, la il•lustradora Pilarín Bayés, la cuinera Carme Ruscalleda, el músic David Carabén, l’escriptor Quim Monzó, la periodista Àngels Barceló i l’actor Josep Maria Pou.

Amb la col·laboració de David Miret, Toni Mestres i Lloll Bertran, autèntics referents en els seus camps professionals, Banc Sabadell fa un pas més per estrènyer els vincles amb la realitat social, econòmica i empresarial dels àmbits geogràfics on més pes ha tingut Caixa Penedès al llarg de la seva història, les comarques del Penedès, el Garraf i l’Anoia.

Tots tres seran la imatge que projectarà l’entitat en aquestes comarques per mitjà de les seves oficines i insercions publicitàries a la premsa local. La posada en marxa de la campanya “Seny” coincideix amb el final de la integració de Caixa Penedès a Banc Sabadell, que tindrà lloc els dies 12 i 13 d’octubre amb la unificació dels sistemes informàtics i el canvi de marca, que concreta així l’última fase d’un procés que ha durat només cinc mesos.

La campanya “Seny”, realitzada per l’agència SCPF, es difondrà tan sols a Catalunya i durarà fins al 15 de novembre. El director de Màrqueting del banc, Ramon Domènech, destaca els motius que han portat el banc a escollir David Miret, Toni Mestres i Lloll Bertran com a nous estendards de la campanya: “Hem volgut ser sensibles amb els clients de les zones històriques de Caixa Penedès, hem triat unes personalitats conegudes i amb fortes arrels als seus territoris i hem fet una publicitat específica que mostri complicitats i connexions de valors. En definitiva, és una manera d’aproximar-nos més als clients nous i de donar-los la benvinguda a la nostra entitat a partir del 14 d’octubre, un cop consumada la integració de Caixa Penedès.” 

Més de 10.500 clients nous a la setmana
Per mitjà d’aquesta campanya, Banc Sabadell continua l’aposta estratègica iniciada fa uns anys d’aconseguir en el segment de clients particulars la posició d’entitat de referència que històricament ha tingut entre les empreses. Aquesta nova orientació va implicar, necessàriament, modificar també l’estratègia publicitària, per incrementar la notorietat de marca entre els particulars. Un objectiu que s’ha assolit àmpliament, ja que des de l’any 2009 l’entitat ha captat més d’1.399.000 clients (creixement orgànic que no inclou el derivat de les diverses operacions corporatives dutes a terme durant el mateix període). Cal afegir que les campanyes han estat guardonades en diferents certàmens publicitaris per la seva qualitat i la innovació dels seus plantejaments creatius.

També et pot interessar

Comentaris