Jove de Vilafranca i Minyons es plantejen un Concurs-7 de màxims

01/10/2013 - 17:03h

Torredembarra acollirà diumenge al matí una nova edició del concurs de colles de set de Torredembarra, que fins enguany s’ha fet sempre cada dos anys però que a partir de l’any vinent s’integrarà en el calendari del Concurs de Castells i tindrà lloc el diumenge anterior al concurs que es fa al Tarraco Arena.  Al Concurs-7 de diumenge hi participaran dues colles penedesenques: els Minyons de l’Arboç i la Colla Jove de Vilafranca. Les dues es plantegen un concurs de màxims tot i que estan a l’espera  dels últims assaigs per acabar de decidir les construccions que portaran diumenge a plaça.
La Jove de Vilafranca participarà per segon cop al concurs i el seu objectiu és anar a fer-hi la millor actuació de la història de la colla, portant a plaça tres castells de 7 i mig: el 4d7 amb agulla, el 5d7 i la torre de 7. Les proves van ser positives divendres passat amb el 4d7a i amb la td7, qeu van fer fins a dosos. També van fer una bona prova de td6 neta. La Jove porta tota la temporada assajant aquests castells, però és conscient que la principal dificultat és tenir una bona pinya pròpia per dur-los a plaça amb les majors garanties possibles. Per això demanen el màxim de col·laboració de tots els seus aficionats i han programat un bus, de franc, que sortirà diumenge a dos quarts de nou del matí des del costat del Parc dels Bombers.

Per la seva banda els Minyons de l’Arboç no volen fer públiques les seves intencions de cara al concurs perquè encara els hi queda dos assaigs molt importants, però el seu objectiu és aconseguir un podi. Segons el cap de colla, Josep Maria Vera, “ens és pràcticament igual si el primer o el tercer, però volem un podi”. Cal destacar que els de l’Arboç són la colla que més cops ha guanyat el Concurs-7 (en tres ocasions).

També et pot interessar

Comentaris

1336