La Jove de Vilafranca estrena samarreta

alt
10/07/2013 - 09:27h

La Colla Jove de Vilafranca ha treta al venda una nova samarreta,en color gris i amb un disseny basat en la teoria de l’evolució humana que arriba a un casteller vestit amb la camisa blau cel sobre les paraules ADN JOVE. La samarreta es ven a 10 euros i serveix per ajudar a la colla a cobrir despeses de les seves activitats. Se n’han fet 150 que esperen vendre durant els propers mesos. La samarreta es pot adquirir als assajos de la colla i per internet, posant-se en contacte amb la colla.
El proper cap de setmana la Colla Jove actuarà tant dissabte com diumenge. Així, dissabte a les sis de la tarda ho farà a Tarragona, al barri del Serrallo, a les festes del Carme. Actuarà conjuntament amb els Xiquets del Serrallo i els Xiquets d’Alcover.

L’endemà, diumenge a les 12 del migdia, actuarà a l’Hospitalet, a la plaça de la Vila, en la diada de la colla local, la Colla Jove de l’Hospitalet. A més, d’aquests, compartiran plaça amb la Jove els Castellers de Santa Coloma i els Castellers de Viladecans.

El cap de setmana passat, la Colla Jove va portar castells de sis bàsics i dos pilars de 4 en una festa privada. La Jove intensifica els assajos de cara a la festa major. Així, la colla ha començat a fer assajos tècnics de torres i pilars, cada dilluns de 8 a 10 del vespre al pati de l’escola Pau Boada. Aquests assajos es fan amb el suport d’una xarxa i permeten millorar molt la tècnica dels castellers.

A banda, continuen els assajos els dimecres a les 21:30 h l’Escorxador. Els divendres, però, tenen un canvi a partir d’aquesta setmana ja que la colla ha decidit traslladar-los de la Plaça de la Vila a la Plaça Constitució, a partir avui i fins passada la festa major.

També et pot interessar

Comentaris

1336