Saica Pack vol rehabilitar la nau que va cremar divendres a Sant Sadurní el més aviat possible
Els responsables de l’empresa Saica Pack, que divendres a la nit va cremar al polígon Can Ferrer de Sant Sadurní, han manifestat a l’ajuntament de Sant Sadurní que tenen la intenció de rehabilitar la nau que va quedar destruïda pel foc, i iniciar l’activitat el més aviat possible. Dos dies després de l’incendi que va cremar el magatzem i part de la nau de l’empresa d’embalatges, els danys que van causar les flames són perfectament visibles. A les tasques d’extinció i control del foc, que es van allargar fins dissabte al vespre hi van participar equips de bombers de la Generalitat, ADF i dotacions del Penedès, Anoia i Baix Llobregat, a més de la Policia Local i els Mossos d’Esquadra.
L’incendi a Saica pack es va declarar divendres a la nit, quan encara hi havia treballadors a la planta. L’alarma d’incendis va alertar de les flames, tot i que en un primer moment, quan aquesta va sonar, els treballadors no van veure cap incendi. El tipus de material que contenia la nau (cartró i els materials inflamables amb els que treballa l’empresa) va fer que el foc s’estengués ràpidament.
L’incendi va afectar al magatzem i part de la nau, i serà necessari enderrocar la part de l’estructura que ha quedat més afectada. L’ajuntament ja ha dit que col·laborarà amb els responsables de Saica Pack perquè la recuperació de la fàbrica es pugui fer com més aviat millor. L’incendi no va causar danys personals.
FOTO: Dissenys i Fotografia Ivan


