Mor als 40 anys Ignasi Trullàs, membre dels Castellers de Vilafranca
Ignasi Trullàs ha mort aquest diumenge a la tarda en un accident de trànsit. Membre dels Castellers de Vilafranca, tenia 40 anys i ha perdut la vida en col·lisionar amb la seva moto contra un turisme per circumstàncies que encara s’estan investigant. El món casteller ha mostrat la seva consternació a través de les xarxes socials.
L’accident ha passat al punt quilomètric 20 de la BV-2411 a Olesa de Bonesvalls, d’on Trullàs tornava d’una celebració familiar.
Casat i pare de dos fills, Trullàs era molt conegut a Vilafranca per la seva estreta vinculació amb la colla dels Castellers de Vilafranca, amb la que havia participat en importants construccions des del tronc.
La mort prematura d’Ignasi Trullàs s’ha produit mentre la colla tornava del seu viatge a Londres, on hi ha passat el cap de semana promocionant la cultura popular catalana. La colla i la vila està consternada des que es va saber la notícia, que també ha suposat un cop dur en tot el món casteller.


