CiU i PSC firmaran avui l’acord de governabilitat a l’Ajuntament de Vilafranca
Convergència i Unió i el PSC forjaran aquest vespre el pacte de governabilitat que han estat negociant els darrers dies. Tal com avançava El 3 de vuit en l’edició d’aquest divendres, Pere Regull i Francisco Romero han acostat posicions per tal de desencallar la gestió del dia a dia de la ciutat que passa, en primer lloc, per aprovar el pressupost.
Una de les incògnites era si els socialistes entrarien al govern o se’n quedarien al marge. Encara queden alguns detalls en aquest sentit però tot fa pensar que Romero formarà part del govern municipal, probablement, com a nou tinent d’alcalde.
L’entesa entre CiU i PSC demostra com en això de la política poden arribar a canviar les tornes. I és que la mà que estén Romero a l’alcalde Regull és l’altra cara de la moneda del què va passar l’any 2009, quan els nacionalistes van fer fora Romero de l’alcaldia gràcies a una moció de censura firmada amb la CUP i ERC.
L’acte de signatura de l’acord serà dilluns que ve a les set de la tarda a l’Auditori de VINSEUM i hi assistiran tots els regidors dels dos grups muncipals, així com membres de la societat civil vilafranquina.


