Ràdio Sant Sadurní se’n va de vacances el 29 de juliol

18/07/2011 - 13:21h

El proper 29 de juliol Ràdio Sant Sadurní, de la mà de dos dels seus programes més veterans, Música al Cava, de Josep Renau, i Xerrameques, de Lluís Esteva i la senyora Teresina, i d’altres col·laboradors de l’emissora, organitza una festa al Pati de l’Índex que servirà de comiat de la temporada abans de les vacances d’agost.
La festa, que tindrà lloc al Pati de l’Índex, consistirà en una sessió golfa amb tertúlia, anècdotes i música, tot regat d’un to distés, divertit i amb un punt picant. La cita arrencarà a les 21:30 hores amb un sopar que consistirà en pa amb tomàquet i embotits, coca i cava, i tots els amics de la ràdio i oients que s’hi vulguin sumar estan convidats. El sopar tindrà un preu de 5 euros i per fer la reserva caldrà enviar un e-mail a radio@santsadurni.cat, trucant al telèfon 606 233 066 (Lluís) o per les tardes a l’emissora al 93 891 29 01.

Programació d’estiu

Aquest programa especial del 29 de juliol servirà per tancar de manera festiva la temporada i tornar amb forces al setembre, quan arribaran les Fires, la Festa de la Fil·loxera i la ràdio municipal oferirà diversos espais i retransmissions especials.
A partir de la propera setmana i durant tot el mes de juliol i agost, Ràdio Sant Sadurní recuperarà de nou la radiofórmula musical en la franja de matí, en lloc de les desconnexions amb COM Ràdio que ha ofert durant tot l’any.

Nou espai a la graella

Tot i que la majoria de programes s’han pres ja unes merescudes vacances, Ràdio Sant Sadurní ha incorporat aquesta setmana un nou espai, Improvitzant Lo Quotidià, un programa de reflexió i crítica sobre el món que ens envolta, a càrrec de David Recha, i que es pot escoltar en directe cada dijous de 6 a 7 de la tarda. Al web de Ràdio Sant Sadurní www.radiosantsadurni.cat, a la secció programes, podreu descarregar-vos ja el programa de debut d’aquesta setmana.

També et pot interessar

Comentaris

1336