El PSC de Vilafranca creu que és difícil que CiU aprovi el pressupost el gener

12/01/2011 - 18:19h

El PSC de Vilafranca ha aprofitat una roda de premsa sobre la festa major per criticar de nou el govern de CiU.  Els socialistes afirmen que les declaracions del govern quan diu que portaran a aprovació els pressupostos el gener no tenen cap fonament i que, per tant, és difícil que els aprovin aquest mes perquè “el més calent és a l’aigüera”.
Segons explica el PSC, fins dimarts al vespre cap grup municipal donava suport al govern per aprovar-los i van apuntar també que CiU no havia ni tan sols convocat l’audiència pública per informar els ciutadans de tot el procés.
El cap dels socialistes vilafranquins, Francisco Romero, ha explicat que la seva demanda de ple extraordinari continua en peu perquè consideren que els pressupostos s’han d’aprovar de manera urgent i que, per tant, cal un debat entre tots els grups per tirar endavant la seva aprovació.

Des del PSC, Ramon Zaballa va insistir en la necessitat de demanar al govern un diàleg real amb els grups de l’oposició, basat en la informació i en la negociació de propostes, i va explicar que la primera reunió per entrar en detall en propostes de formació i treball es va fer el 4 de gener.

A més a més, des del PSC s’exigeix al govern que assumeixi el compromís de realitzar les actuacions pendents ja acordades en el marc dels pressupostos 2010 i que són mesures per pal·liar els efectes de la crisi.  Finalment, volen que el govern actuï amb transparència i faci arribar a tots els grups municipals la informació que s’ha demanat reiteradament en diferents sessions plenàries sobre aspectes de la gestió municipal. Des del PSC s’apunta que no es vol bloquejar l’aprovació dels pressupostos però que cal que el govern es posi en marxa d’una manera real per tirar-los endavant.

També et pot interessar

Comentaris

1336