Gelida estrena una nova imatge de marca turística
“Gelida. Has de pujar-hi” és el lema que acompanya la nova imatge de marca turística que l’Ajuntament de Gelida va presentar públicament dijous de la setmana passada a la sala de plens del consistori. L’autor de la imatge és l’estudi gràfic gelidenc “Tres interactiva”, que ha guanyat el concurs que va convocar l’Ajuntament per trobar un logotip que sigui la imatge de promoció i identificació turística de Gelida. El concurs estava dotat amb un premi de 3.000 euros. El creuament de les vies del funicular de Gelida ha estat la inspiració de la nova marca turística de Gelida, que també suggereix altres elements com la muntanya, el riu o les fonts de la població. Per reforçar totes aquestes lectures, els dissenyadors de la marca han creat una gamma cromàtica diferent per a cada temàtica.
L’alcalde de Gelida, Lluís Valls, va ser l’encarregat de fer la presentació de l’acte i va destacar que aquest és el primer pas del Pla de Desenvolupament del Municipi “que ha de promoure Gelida en l’àmbit turístic i comercial”. Valls també va recordar que aquesta marca s’ha de vincular a tots els elements gràfics i visuals que estiguin relacionats amb la promoció turística i econòmica de Gelida.
Durant l’acte també va avançar que durant aquest 2010 es podria posar en marxa una oficina de turisme a Gelida i s’editaran noves guies turístiques, com la del senderisme o del modernisme. A més, properament s’instal·laran noves senyalitzacions als carrers per marcar els espais d’interès turístic i comercial i s’organitzarà una fira durant el mes de novembre per potenciar el turisme, el comerç i el teixit associatiu de Gelida.
L’Ajuntament de Gelida ha treballat conjuntament amb l’Associació de Botiguers i Comerciants de Gelida (ACBG) i l’Associació d’Amics del Castell de Gelida (AACG) per tirar endavant alguns d’aquests projectes.