Els termòmetres del Penedès freguen els 40 graus
La calor d’aquests dies s’està notant de valent tant a l’Alt com el Baix Penedès. Una massa d’aire càlid envaeix el conjunt del territori i tant aquest dijous com divendres els termòmetres s’enfilen amb força.
L’índex més extrem registrat en aquest episodi canicular és a Sant Sadurní d’Anoia, on s’ha registrat una temperatura màxima de 39 graus.
També la capital del Baix Penedès viu un dijous tòrrid. L’observatori del Servei Meteorològic de Catalunya ha pujat fins als 38,9 graus centígrads.
Altres registres del Penedès se situen als 37 graus com son els casos d’El Montmell (37,6), Sant Martí Sarroca (37,3) i La Bisbal del Penedès (37,3). La temperatura màxima més baixa ha estat a Font-rubñi, que ha arribat als 35,9 graus.
La calor s’allargarà fins aquest divendres i a partir del cap de setmana i sobretot la setmana que ve s’espera una lleugera baixada de les temperatures.


