Calafell celebrarà activitats lúdiques en el marc del programa Nadal en família

19/12/2013 - 09:57h

El municipi de Calafell oferirà, del 27 de desembre al 5 de gener, un extens programa d’activitats nadalenques que, amb el nom de Nadal en família, es desenvoluparà a diferents punts del municipi. El Nadal en Família està organitzat per les regidories d’Ensenyament i Joventut de l’Ajuntament de Calafell, i també compta amb la col.laboració de diverses entitats del municipi. El programa contempla diferents tipus d’activitats als matins i a les tardes. D’una banda, amb els Matins a la Plaça hi haurà una fira
nadalenca itinerant d’activitats infantils a les principals places del municipi. Aquesta fira comptarà amb tallers infantils, rocòdrom, atraccions inflables, llits elàstics i passejades a cavall. A més, els dies 2, 3 i 4 de gener, entre les 12h i les 13h, hi haurà la visita del Patge Reial, a qui els nens podran lliurar les seves cartes.

La programació dels Matins a la Plaça tindrà lloc de les 11 a les 14h, en les següents places: Plaça Catalunya, 30 de desembre i 2 de gener; Plaça Pau Casals, 27 de desembre i 3 de gener; i Plaça Alcalde Romeu, 28 de desembre i 4 de gener.

Així mateix, els dies 27 i 30 de desembre i el 2 i 3 de gener hi haurà les Tardes al Teatre, amb espectacles infantils que tindran lloc a les 6 al Teatre Auditori Joan Colet. L’entrada serà gratuïta i, com en anys anteriors, es demanarà als assistents que facin una aportació per al Gran Recapte d’Aliments.

A més, durant aquests dies també se celebraran al municipi calafellenc tres activitats típiques de les festes nadalenques: el 24 desembre, a les 17h., el Caga-Tió, a la Plaça Catalunya; el 31 desembre, a les 11h., la Festa de l’Home dels Nassos, a la Confraria de Pescadors; i a les 23.45h. la Festa de Cap d’Any, a la Plaça Catalunya.

Quant al 5 de gener, a les 12h. i a les 18h. (dues sessions), es farà la recollida de cartes per als Reis Mags d’Orient, al Teatre Auditori Joan Colet. De 19h-22h., i l’escena del Naixement, a la Plaça Catalunya. I pel que fa a les Cavalcades de Reis, com ja és habitual, el dia 5 de gener els Reis Mags faran dues cavalcades al municipi: A les 17h. hi haurà l’arribada al Port de Segur-Calafell amb vaixell, i cavalcada fins a l’Església de l’Assumpció; mentre que a les 19h. es donarà la sortida des del Teatre Auditori Joan Colet, en direcció a la
Platja i posteriorment direcció al Poble.

També et pot interessar

Comentaris

1336