Mor als 96 anys Joan Raventós Canals
Aquest dilluns al vespre va morir Joan Raventós Canals a l’edat de 96 anys, pare del polític penedesenc Joan Raventós Pujadó. El funeral s’oficiarà aquest dimecres a les 9.15h del matí a la capella del tanatori de Vilafranca (Vial de les Clotes, 18).
Natural de Sant Martí Sarroca va viure la major part de la seva vida a Vilafranca, on va morir finalment al centre sociosanitari Ricard Fortuny. Raventós havia ingressat en aquesta residència després de sotmetre’s a una operació de fèmur. La seva salut s’havia anat deteriorant les últimes setmanes fins que aquest dilluns es va apagar definitivament en companyia dels seus.
Joan Raventós Canals era el pare de Joan Raventós Pujadó exdiputat al Parlament de Catalunya i actualment amb responsabilitats al Departament de la Presidència de la Generalitat.


