Detenen un delinqüent habitual al Vendrell per diferents robatoris

29/12/2011 - 16:47h

Agents de la unitat d’investigació del Baix Penedès van detenir el passat dia 27 al Vendrell Víctor Manuel N.F. de 36 anys i veí de Calafell com a presumpte autor de diversos robatoris produïts a les localitats de Calafell i Segur de Calafell.
El presumpte autor hauria realitzat fins a un total de tres robatoris a diferents establiments i comerços de les esmentades localitats, d’on hauria sostret ordinadors portàtils i diners. Els robatoris a aquests establiments es van produir el passat 21 de desembre, un a l’oficina de Benestar Social de Calafell, un altre a un centre esportiu de la mateixa localitat i el tecer en un establiment comercial de la localitat de Segur de Calafell. El fet que els robatoris es produïssin en la mateixa franja horària i de formes similars va fer sospitar els agents que podria tractar-se de la mateixa persona.
Amb tal sospita i després de practicar diferents proves van poder exreure les empremptes dactilars d’un dels establiments i van poder relacionar els fets amb el presumpte autor, el qual resulta ser un delinqüent habitual de la zona que coneixia perfectament l’àmbit en el qual operava amb més de 16 antecedents policials. En la posterior entrada al domicili del presumpte autor es van trobar diferents objectes (televisor, ordinadors portàtils, videoconsola…) que intentava revendre amb posterioritat a persones de l’entorn immediat al radi de la seva residència. El detingut va ser posat a disposició judicial.

També et pot interessar

Comentaris

1336