Detenció de quatre persones per provocar altercats

02/12/2011 - 09:25h

Aquest dijous, dia 1 de desembre, gràcies a la coordinació entre els cossos de Mossos d’Esquadra i Policia Local, es va practicar la detenció de quatre persones per haver comès un presumpte delicte de danys materials dins d’un bar i lesions a diverses persones que es trobaven al seu interior.
Els fets van produir-se passada la mitjanit, quan una trucada telefònica, rebuda a les dependències de la Policia Local i procedent de la Sala de Coordinació del Cos dels Mossos d’Esquadra, va alertar sobre una baralla a l’interior d’un bar ubicat al centre de la vila. Al lloc de la incidència es van desplaçar diverses dotacions dels cossos de la Policia Local i dels Mossos d’Esquadra. En arribar els agents van comprovar que s’havia produït una baralla dins d’un bar i que aquest presentava importants desperfectes materials i diverses persones havien estat agredides amb objectes contundents. Segons les primeres indagacions els fets es van produir quan uns clients van negar-se a pagar unes consumicions i, en ser informats pel propietari de l’establiment que no tornessin al seu bar, van marxar. Posteriorment, van retornar a local i van escometre físicament i violentament contra el personal i contra el mobiliari del local. Tot i que els autors materials dels fets ja havien fugit del lloc, gràcies a la cooperació policial entre els dos cossos de policia, es va poder localitzar els quatre individus que van provocar l’alteració de l’ordre i van ser detinguts.
Les quatre persones detingudes tenen edats compreses entre els 20 i 26 anys, resideixen a Vilafranca del Penedès i responen a les inicials J.T.C.V., J.F.C.P., R.R.A. i E.R.A.

També et pot interessar

Comentaris

1336