El grup Zim And The Zums presenta divendres el seu darrer treball

04/08/2026 - 15:05h

El concert serà a la plaça d’Utrera i forma part del cicle ‘El Vendrell Sent La Música’

El grup vendrellenc Zim And The Zums presentarà en directe el seu darrer treball, divendres, a les 20 h a la plaça d’Utrera del Vendrell. El concert forma part del cicle ‘El Vendrell Sent La Música’, un programa que aposta per portar la música a diferents racons de la vila amb un especial protagonisme del talent local.
La plaça d’Utrera serà testimoni de com sonen en directe les cançons d’El veloz murciélago hindú comía feliz cardillo y kiwi (Discmedi/Warner), el disc més recent dels baixpenedesencs, així com els seus temes més clàssics.

Per a aquest àlbum el grup va voler continuar apostant pel format físic i a banda de la distribució digital per les plataformes habituals es va editar en LP de vinil, una manera de poder tenir de forma tangible i en gran format la música, que està revivint i és valorada pels amants de la música i els coŀleccionistes. L’any passat la formació musical ja va passar per La1 de RTVE per presentar en directe un dels nous temes, i ara és l’oportunitat de veure’ls a casa.

També et pot interessar

Comentaris

1336