La FCF reconeix les trajectòries de Txema Mirena i de Juan Francisco de Tena

23/06/2026 - 16:51h

Premis especials durant la Nit dels Campions 2026

Durant la Nit del Campions celebrada aquest dilluns al vespre a Vilafranca, la FCF va atorgar dos Premis Especials a Juan Francisco de Tena i Txema Mirena. Els Premis Especials són uns reconeixements dedicats a distingir persones i entitats que, amb la seva trajectòria i compromís, han deixat empremta en la història del futbol i futbol salà català.

Juan Francisco de Tena, cpnegut popularment com ‘El Tena’, és una de les figures més estimades i respectades del futbol penedesenc. Jugador, entrenador, professor d’educació física, tutor de joc i impulsor del Base Olèrdola, vinculat al JESPE des dels seus inicis i coordinador en diversos clubs de la comarca com el Subirats i el Marc Bartra. En definitiva, tota una vida dedicada al futbol que ara ha obtingut el reconeixement per part de la Federació Catalana.

Per la seva banda, ‘Txema’ Mirena ha estat durant tota la seva trajectòria una d’aquelles persones imprescindibles que fan funcionar els clubs des de la “discreció, el compromís i la feina ben feta”. Aquest any es jubila com a coordinador del CF la Granada i posa punt final a una llarga trajectòria que l’ha portat per clubs i projectes esportius de Mediona, Cunit, Sant Sadurní, Subirats, Escola Montagut, Salou, Riudebitlles i, finalment, La Granada.

També et pot interessar

Comentaris

1336