Emotiu retrobament dels antics jugadors i directius del CF La Granada
Més de 60 membres del club grana, al Centre Cultural i Recreatiu
Més de 60 antics jugadors i directius de diferents èpoques del CF La Granada van retrobar-se en un sopar organitzat per la comissió del centenari del club grana. La trobada es va celebrar a la sala de ball del Centre Cultural i Recreatiu ‘El Casal’ (La Bòbila).
La coincidència d’antics jugadors de períodes allunyats entre si va generar un molt bon ambient. Entre tots ells van repassar anècdotes, records i partits memorables. La d’enguany ha estat la segona trobada que organitza el club, després de diversos anys sense fer-se’n. L’objectiu és repetir l’experiència en el futur de manera més estable i intentant engrandir el nombre de jugadors i directius participants.


