El sènior femení del Club Voleibol Vilafranca puja a Primera Catalana

18/05/2026 - 16:54h

Es la màxima categoria del voleibol català

El Sènior Femení Verd del Club Voleibol Vilafranca ha segellat aquest cap de setmana l’ascens directe a la màxima categoria del voleibol català certificant d’aquesta manera una segona fase de temporada impecable. Es tracta d’una fita històrica en els 17 anys d’història del club vilafranquí.

Fa una setmana, les penedesenques ja havien fet el més difícil guanyant per un contundent 1-3 a la pista de l’AA Llars Mundet, el seu rival directe. Dissabte passat, a casa i davant el CV Vall d’Hebron, només calia sumar per certificar la primera plaça de forma matemàtica.

Les jugadores dirigides per Gervasio Stoppiello no van donar opció a la sorpresa. Van dominar el ritme del partit de principi a fi, imposant-se amb autoritat a cada set. En el moment en què el marcador va dictaminar el 2-0, l’ascens ja era una realitat matemàtica a la butxaca, de manera que el tercer set va servir per tancar el partit per la via ràpida i donar pas a la celebració.

Aquest ascens suposa una gran recompensa per a un grup format en la seva immensa majoria per jugadores de la pedrera del club. La temporada passada l’equip ja s’havia quedat a les portes de la glòria en caure a la segona ronda de les fases de promoció. Enguany, s’ha evitat el patiment dels play-offs tancant l’objectiu a falta d’una jornada per acabar la lliga regular. Aquesta fita, a més, és fruit d’una temporada de 10, en la qual l’equip no ha perdut cap partit des del passat 14 de desembre, sumant un total de 23 victòries de 25 possibles.

Proper Objectiu: el títol de 2a divisió a casa
L’objectiu principal de la temporada ja està aconseguit, però l’ambició d’aquest equip no s’atura. El proper repte de les vilafranquines és guanyar a la pista del Vic en l’última jornada. Una victòria les classificaria per a la gran final de la categoria com a millor primer de grup, fet que els donaria el dret de jugar la final com a locals al darrer cap de setmana de maig. El rival sortirà del grup 2, entre el ASFE Sant Fruitós i el CV Sant Quirze, en el que podria ser la cirereta del pastís per a una temporada que ja és, per dret propi, històrica.

També et pot interessar

Comentaris

1336