El femení del Bàsquet Sant Sadurní està molt a prop d’aconseguir el primer ascens de la seva història
Aquest diumenge juga el darrer partit a casa (6 de la tarda)
El sènior femení del Bàsquet Sant Sadurní va camí de fer història. El conjunt sadurninenc pot ascendir a Primera Territorial si aconsegueix guanyar els dos partits de lliga regular que té per davant. El primer d’aquests dos partits es disputa diumenge (6 de la tarda) al pavelló municipal de Sant Sadurní d’Anoia davant el Joventut Castelldefels. El proper cap de setmana toca visita al Centre Catòlic l’Hospitalet.
Des del club s’ha fet una crida per omplir el pavelló sadurninenc i ajudar les jugadores groc-i-negres a aconseguir el gran objectiu. Fins a dia d’avui, cap equip femení de bàsquet de Sant Sadurní d’Anoia ha ascendit de categoria i, per tant, el poble està vivint un moment històric.
La temporada de les penedesenques està sent molt brillant amb un balanç de 22-2 en els 24 partits que lliga que s’han jugat. Només l’intractable líder CNB Vilanova (24-0) ha estat millor que el Bàsquet Sant Sadurní durant la lliga


