El Puigdàlber dona un pas de gegant per pujar a Tercera Catalana

31/03/2026 - 10:21h

Victòria davant el Torrellenc (3-4) i derrota de l’Atlètic Vilanova

El FC Puigdàlber està una mica més a prop del gran objectiu de la temporada, l’ascens a Tercera Catalana. La combinació de resultats del passat cap de setmana ha acostat molt el conjunt blanc-i-vermell al desitjat salt de categoria. El seu treballadíssim triomf al Jaume Brichs davant el Torrellenc (3-4) i la derrota de l’Atlètic Vilanova a la Figuera de Can Cartró (2-1) han asfaltat una inesperada autopista cap a Tercera Catalana.

A falta de 6 jornades per acabar la lliga, el Puigdàlber té 5 punts d’avantatge en relació l’Atlètic Vilanova (65-60). El calendari dels penedesencs no és gens fàcil amb la visita encara pendent als Alumnes Obrers per veure’s les cares amb el mateix Atlètic Vilanova o els partits enfront Martinenca, Sant Cugat Sesgarrigues o La Granada, però les opcions s’han disparat.

Al camp del Torrellenc la victòria va ser agònica i es va acabar concretant a la recta final amb un gol d’Ariel Guamán que va situar el definitiu 3-4. Només tres minuts abans, el torrellenc Toni Ferrer havia marcat el 3-3.

8 triomfs
Una de les claus de l’èxit del Puigdàlber radica en la ratxa de 8 victòries consecutives que acumula el conjunt de Toni Colomé. A més, en els últims 12 partits, el balanç és de 11-1-0 (34 de 36 punts possibles), uns números que estan permetent l’equip convertir-se en el màxim favorit per l’ascens directe a Tercera Catalana.

Els tres partits consecutius que s’han d’encarar després de l’aturada de Setmana Santa (La Granada i Atlètic Vilanova a fora i Sant Cugat Sesgarrigues a casa) marcaran de forma definitiva el possible ascens directe a Tercera. Cal tenir en compte que La Granada i Sant Cugat s’hi estan jugant una plaça de promoció i, per tant, seran dos rivals especialment complicats.

També et pot interessar

Comentaris

1336