Olga Cabrera es proclama campiona de Catalunya de 3km marxa de categoria màster
La vilafranquina afegeix un nou títol al seu palmarès
L’atleta vilafranquina Olga Cabrera ha tornat a la competició amb èxit després de l’aturada obligada per recuperar-se de la lesió al genoll que arrossegava des del darrer campionat d’Europa Màster celebrat a Madeira, on va proclamar-se Campiona d’Europa per equips i també va obtenir medalla de bronze en els 20km marxa ruta. Després d’un període de descans i de l’inici de la pretemporada, Cabrera va afrontar el campionat de Catalunya Màster de Marxa en Pista Coberta, disputat a Sabadell.
En la prova de 3 km marxa, corresponent a la categoria Màster W50, la penedesenca es va proclamar campiona de Catalunya, aturant el cronòmetre en 16:06.09 minuts. Aquesta ha estat la primera competició oficial des de Madeira, després de gairebé tres mesos sense competir. Tot i no tractar-se de la seva millor marca, Cabrera valorava molt positivament aquest retorn.
L’atleta vilafranquina s’ha fixat com a nou objectiu esportiu intentar aconseguir una bona marca en una nova distància, la mitja marató, que es disputarà properament. En aquest sentit, el campionat de Catalunya en pista coberta forma part de la seva planificació i preparació, així com també ho serà el proper campionat de Catalunya Màster de 10 km ruta, que se celebra aquest diumenge a Viladecans.


