Campanya de micromecenatge per al nou disc de les Escarteen Sisters
El treball es dirà ‘Pedra i Ploma’ i sortirà al mercat el proper mes de gener.
Les germanes Flàvia i Laia Escartin, conegudes com Escarteen Sisters, han iniciat una campanya de micromecenatge per al finançament del seu proper treball discogràfic, titulat Pedra i Ploma i que s’editarà el mes de gener d’aquest proper any 2026. A més d’un CD, es publicarà un petit llibre.
Les persones interessades poden fer aportacions econòmiques al següent enllaç.
“No fem pop completament, tampoc fem indie completament ni folk”, expliquen les dues germanes en la informació sobre el seu nou treball. Recordem que, per bé que són filles de mare holandesa, estan molt vinculades i fa anys que resideixen també a Guardiola de Font-rubí.
“Componem cançons per a tocar-les cantant i tocant a la vegada, creant polifonies i textures entre la corda fregada i la corda vocal, mons imaginaris que parteixen des de la poesia de la paraula, buscant la intimitat, la buidor i la complicitat”, afegeixen les Escarteen Sisters.
En aquest proper treball hi ha composicions fetes amb un poema de la poetessa catalana Mireia Calafell, i hi participen cantants coneguts com Rita Payés, Fuensanta i Gabriel Millet.
Pedra i Ploma constarà de 10 cançons pròpies, la majoria en català, les quals “parlen del que ens pesa, del que ens sobra, del que ens alleugereix, d’aquí el títol de l’àlbum”, afegeix el duet en la promoció del treball, alhora que apunten que “és un viatge sonor teixit a través de deu composicions originals que exploren el món imaginari del que poden ser una pedra i una ploma, en el so dels instruments i en la poesia de les paraules”.
El disc és produït per Maria di Pace, productora d’Una Casa, d’Ana Rossi.
“Amb aquest àlbum volem crear un contrast entre els sons acústics (més terrenals) i els sons electrònics (més eteris)”, conclouen les Escarteen Sisters.
Val a dir, finalment, que aquestes germanes han estat de gira per Europa i l’Orient Mitjà durant els darrers deu anys amb els seus dos primers àlbums, Escarteen Sisters i Caure Sostingut.


