La cursa de Nadal de Sant Sadurní d’Anoia recaptarà fons per a investigar una malaltia de salut mental
La prova es correrà el 21 de desembre
El diumenge 21 de desembre es correrà una nova edició de la Cursa de Nadal de Sant Sadurní, una prova que organitza el Club Esportiu Sansa Sua i que, a hores d’ara, ja ha superat el llindar dels 1.500 atletes participants.
Enguany la cursa incorpora un vessant solidari destacat. El Club Esportiu sansa Sua farà una donació econòmica destinada a la investigació i la difusió del Transtorn Límit de la Personalitat (TLP). L’import es canalitzarà a través de FIDMAG, centre de recerca en salut mental vinculat a la Fundació Germanes Hospitalàries. El club sadurninenc aportarà 1 euro per cada inscripció.
La inicativa neix arran d’un cas molt proper a l’entitat. De fet, la cursa estarà dedicada a Paula Baquedano, filla d’una família del club que va morir el mes d’abril a causa d’aquesta malaltia. El sansa Sua vol retre-li un homenatge i visibilitzar la malaltia.
Com en edicions anteriors, la Cursa de Nadal comptarà amb la col.laboració de l’Ajuntament de Sant Sadurní i da Caves Codorníu. Els participants podran escollir entre tres recorreguts per fer-los corrent o caminant. La cursa de 10km tindrà un component més competitiu, la de 6km estarà oberta a totes les famílies a un ritme més suau i la d’1km no serà competitiva i es durà a terme pels carrers de Sant Sadurní.


