El cicle “Els dilluns al MÀG” presenta quatre singulars propostes culturals sota el lema “Els amics de Guimerà”

Àngels Santacana, tècnica de cultura de l’Ajuntament del Vendrell
17/07/2025 - 11:21h

El Museu Àngel Guimerà tornarà a convertir-se en escenari d’experiències íntimes culturals el mes d’agost

El Museu Àngel Guimerà torna a convertir-se aquest agost en escenari d’experiències íntimes culturals amb la sisena edició del cicle “Els dilluns al MÀG”, una proposta de petit format que tindrà lloc cada dilluns del mes d’agost a la terrassa de la casa pairal de la família Guimerà, al Vendrell.

Enguany el cicle gira al voltant de figures literàries i artístiques vinculades a l’univers d’Àngel Guimerà sota el lema “Els amics de Guimerà”. Cada dilluns a les 20h (amb excepció de la darrera proposta), el públic podrà gaudir d’un espectacle singular que combina poesia, música i teatre amb un format proper i evocador.

Programació

4 d’agost, 20h i 22h: Joan Isaac i Carme Sansa obren el cicle amb “Què li hem fet a aquesta planeta!”, un espectacle poeticomusical que convida a la reflexió i l’emoció a través de la paraula i la música.

11 d’agost, 20h: Valentí Maymó torna al MÀG amb “Camins del Paradís”, una proposta sobre Jacint Verdaguer, un dels grans noms de la literatura catalana.

18 d’agost, 20h: Maria Clausó interpreta “Paràlisi”, un monòleg intens i profund basat en textos autobiogràfics de Mercè Rodoreda.

25 d’agost, 19h, 20h i 21h: Josep Pedrals tanca el cicle amb “Poesia en pijama” una proposta original i divertida on el poeta rebrà els espectadors des del llit, tal com feia Víctor Català.

Entrades i informació

El preu de cada espectacle és de 5 euros. Les entrades es poden adquirir de manera anticipada a través del web https://museusdelvendrell.koobin.com o bé 30 munts abans de l’inici de l’espectacle al mateix museu. Les places són limitades.

També et pot interessar

Comentaris

1336